Okunma Sayısı: 4547
CANLI YORUMLAR

BEYAZ VE TATLI YALANLAR

Sizinki hangisi

Bazen karşımızdakini üzmemek için, bazen de kendi çıkarlarımız için beyaz da olsa yalanlar söyleriz.

Bazen yanıt vermek istemeyiz ama yanıt vermek zorundayızdır en kestirme yol beyaz yalan olur. Bazen anne ve babalarımıza, bazen öğretmenlerimize, bazen eşimize ve bazen de dostlarımıza söylediğimiz tatlı yalanlar vardır.

Hayatın her anında varlığını ortaya koyan tatlı yalalar ya da beyaz yalanlar kimseye zarar vermediği ölçüde hepimizin hayatındaki güzel gizli sırlardır.

Sadece yakınlarımıza mı ya da yakınlarımız mı beyaz yalan söyler. Elbette hayır. Alışverişe gitmişsinizdir, giydiğiniz kıyafete bakarsınız ve satış görevlisi size der ki, "Harika oldu, çok yakıştı." Bilirsiniz ki, giydiğiniz şey size yakışmamıştır.

Alışverişin ardından yorgun argın eve döndüğünüzde ve delicesine alışveriş yaptığınızda gerçek miktarı eşimize hangimiz söyleriz?

Hayır ben beyaz da olsa asla yalan söylemem diyenlerdenseniz eğer, o zaman şarkıda da bahsettiği gibi "sana hiç yalan söylemedim, bil; ama bazı şeyleri eksik anlatmış olabilirim" de diyebilirsiniz.

Bilinen en beyaz yalanları sıraladık, peki sizin beyaz yalanlarınız hangisi?

  • Başım ağrıyor.
  • Ay ne kadar zayıflamışsın?
  • Telefonum sessizdeydi, görmedim aradığını.
  • 5 dakika sonra oradayım. 
  • Tüm gün toplantıdaydım. 
  • İnan doğru söylüyorum.
  • Senin için canımı bile veririm
  • Ben zaten anlamıştım.
  • Önemli olan ruh güzelliği canım.
  • Senden başka kimseyi sevmedim.
  • Aaaa.Hoşgeldin.Ben de şimdi sana geliyordum.
  • Bir kereden birşey çıkmaz.
  • Yarın tamam.
  • Hiç acıtmayacak.
  • Şimdi ben de seni arayacaktım.
  • Orijinal yedek parcası.
  • Telefon şehirler arasına kapalı.
  • Burada torpil geçmez.
  • Girilmez levhasını görmedim.
  • Yemeğe kalın.
  • Çok üzüldüm.
  • Her bedene uyar.
  • Bu kızı kimler kimler istedi.
  • Herkese eşit zam yapıldı.
  • Hatırası var.
  • Herşeyin en iyisine layiksin.
  • Sadece arkadaşız.
  • O benim ağabeyim gibiydi.
  • Ben zaten böyle olacağını biliyordum.
  • Arkasından değil, burada olsun yüzüne de söylerim.
  • Bilsem söylemez miyim?
  • Ayıp ettin valla kimseye söylemem
  • Kolay gelsin herkese,
  • Aradım valla yoktun...
  • Kusura bakma güzelim, bizde de hiç bozuk kalmadı.
  • Yolda lastik patladı.
  • Yedi göbekten İstanbul'luyuz.
  • Üç saatte Ankara'ya indik.
  • Çok yakın ahbabım olur.
  • Elimizde büyüdü.
  • Orada durumunu toparlamış. Paraya para demiyormuş.
  • Paranın ne önemi var muhim olan insanlık.
  • Abi sen kapat, ben hemen arıyorum.
  • Çocuğu çıkardım bile, birazdan sende.
  • Kesinlikle kırılmaz.
  • İmkansız, daha ucuza bulamazsınız.
  • Şimdi seni düşünüyordum.
  • Hayır efendim çekmez.
  • Giyince açılır, merak etmeyin.
  • Çek bekliyorum, geç kaldı, gelsin hemen yatıracağım.
  • Seni sevdiğim için yapıyorum bunları.
  • Kapatmam lazım, ocakta yemek var.
  • En doğru, en hızlı, en detaylı haberler için bizi izleyin.
  • Biz demokrasinin bekçisiyiz.
  • Saat durmus, çalmadı.
  • Yok canım, benim değil, arkadaşlar unutmuş.
  • Biz de şimdi içeri girdik.
  • Biz de tam kapıdaydık.
  • Aaa, sana en az beş e-mail gönderdim, almadın mı?
  • Sürekli arıyorum, düşmüyor.
  • Karım çok hasta, acil servise yetiştirmem lazım.
  • Oo hooo...çoktaaaan.
  • En geç haftaya hepsini öderim.
  • Arayacaktım ama işler çok yoğun, kafamı kaldıramıyorum.
  • Abi ikinci köprüde bir basmışım, kadran 225.
  • Bir tanesi sorun çıkarsın, hepsini geri getir.
  • Benim köylüm, benim çiftçim, benim memurum.
  • Hanımefendi tabaklar tamamiyle ithal malıdır.
  • Kurtarmıyor abla, bak inan zararına satıyorum.
  • Elimde kalmamış beyefendi, siz girmeden biraz önce son parçayı sattım.
  • Abi siz önden gidin, orada buluşuruz.
  • Ayıp ettin valla, kimseye söylemem.
  • Kolay gelsin herkese.
  • Aradım valla yoktun.
  • Çok yakışmış...
  • Telefon kapalı değildi...
  • Demek çekmemiş. Hay Allah!!!
  • Aslında sorular çok kolaydı.
  • Ben mi onu seviyormuşum.
  • Daha neler gıcık oluyorum ben ona ya...
  • Ders çalışıyorum.
  • Canım bilerek olmadı ya
Yazı Etiketleri

  • Ann Boyutu
    
İLGİLİ HABERLER
21 ARALIK SENARYOLARI
VE ÇOCUKLAR...
TRAFİKTE ÖFKE
KONTROL EDEBİLİRİSİNİZ
AYRILIK SONRASI....
SAÇI DEĞİŞTİRMEK YETMEZ
UYKUSUZLUK SİZİ YORMASIN
DEPRESYONDA OLABİLİRSİNİZ
MEVSİMSEL DEPRESYON ÜÇLÜSÜ
2 KİŞİDEN BİRİ DEPRESYONDA
İLİŞKİNE İYİ BAK
NELER YAPABİLİRSİN...
ZAYIFSAN GÜZELSİN
KİŞİLERDE YEME BOZUKLUĞU
KARAMSARLIK HASTALIĞI
HAYATINIZI GÖLGELEMESİN
121 MİLYON İNSANIN PROBLEMİ
ONUNLA MÜCADELE EDİYORLAR

Yorum Yaz

Yasal Uyarı:Bu iletişim platformunda yorum yazanların, bilgi ve düşünce paylaşanların veya herhangi bir kanaldan site veya ziyaretçileriyle iletişim kuranların görüş ve düşünceleri, site editörlerini, modaretörlerini ve site hazırlayıcılarını bağlamamaktadır. Bu görüş ve düşüncelerin sorumluluğu tamamen ilgili kişilere aittir. Sitemizde reklam unsuru içeren yorumlara ve yönlendirici linklere yer verilmemektedir. Yorumlarınızı yazarken lütfen bunu dikkate alınız. Aksi halde iletileriniz yayından kaldırılacaktır.
 

KATEGORİNİN HABERLERİ
AĞLA AÇILIRSIN SÖZÜ
BİR MUTLULUK REÇETESİ
KENDİNİZİ SABOTE ETMEYİN
İNTERNET BAĞIMLISI MI...
ÜNLÜLERİN MAKYAJSIZ HALLERİ
O KADAR DA SEKSİ DEĞİLLER
FOTOĞRAFA DİKKATLİ BAKIN
Adınız:
 
Soyadınız:
 
Email:
   
Sikayet & Öneri:
 
Talebinizi Seçiniz :